Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ultramaryna888 | użytkownik

imię i nazwiskoAnna Dyjas adresMyslowice zarejestrowany26.01.2008 @21:11:20 ostatnio na stronie26.11.2015 @21:25:53
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.annadyjas.pl
digarty205 komentarze1191 posty na forum0

komputer / sprzęt
mój mózg

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~grasuw    30.11.2008 @11:11:30
bardzo mi miło
_______
http://www.grasuw.weebly.com - stronka moja
~grasuw    25.11.2008 @11:35:27
danke !
_______
http://www.grasuw.weebly.com - stronka moja
~malgos38    24.11.2008 @23:06:43
Jestem zaszczycona, pozdrawiam
_______
"Fotografując, staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył" - Robert Bresson

~grasuw    13.11.2008 @08:58:43
Jak zawsze wdzięczny jestem
_______
http://www.grasuw.weebly.com - stronka moja
~Brunia    05.11.2008 @08:10:02
ciekawa galeria pozwolę sobie przeanalizowac
~koszmar69    24.10.2008 @15:21:43
Czy "dama pik" to autoportret?
~nyahbinghi    20.10.2008 @20:37:26
witam Annę
_______
~karolkicz    09.10.2008 @19:03:15
dzieki...
ostatnio edytowane: 2008-10-09 19:04:18
~changer    07.10.2008 @10:07:00
Podziękował i ... obejrzał profajlowe, najs :D
_______
|Terrarestic|Cybernauton|http://www.kulik.netgaleria.pl
~Luccas    27.09.2008 @15:09:20
~Luccas    27.09.2008 @13:07:29
oceny dałem tam,gdzie prace mi się szczególniej podobały
~katya40    16.09.2008 @21:33:50
Dziekuje za komentarz, pozdrawiam
~malgorzatabezmistrza    08.09.2008 @14:12:08
wszystkie prace są rewelacyjne, nie mam jednak tyle cierpliwosci by kazda ocenic................. wiec powiem tylko WOW!!!
~changer    02.09.2008 @09:07:44
Witam! odpowiem 'obserwacją'
_______
|Terrarestic|Cybernauton|http://www.kulik.netgaleria.pl
~energia    01.09.2008 @12:40:37
pozdrawiam
~PigulkaBezsenna    30.08.2008 @08:32:58
ciekawa galeria. pozdrawiam.
_______
<--- macha UCHEM!!
~egotyk    28.08.2008 @14:23:54
tylko rewelacyjna?:D
~lato    25.08.2008 @19:32:22
ah widze mamucie formy i juz kojaze.dzieki.odzywaj sie czesciej.pa
~Maaary    21.08.2008 @12:57:34
mam problemy z odczytaniem wiadomości od Ciebie..
może mogłabyś mi ją skopiować i wysłac na gg, albo wkleić na profil?
~abe    18.08.2008 @19:59:51
_______
Nobody doesn't like Abe.
~butherhairisperfect    17.08.2008 @11:01:06
dzienks bardzo za komentarz i obserwowanie
_______
http://www.7rano.com - strona poświęcona designowi, sztuce i zacnym asumptom
~beleczka    17.07.2008 @18:45:24
linorytnik wita linorytnika
~lato    07.07.2008 @13:33:08
swietnie sie tu czuje.cos wspaniałego.zrobiłas na mnie wilkie wrazenie.dzieki za doznania
~Tatlin    09.06.2008 @21:50:28
dzięki. Miłego oglądania
~zofiaklementyna    31.05.2008 @14:34:31
Twój mózg to płodna bestia

Poobserwuję.
_______
Dziękuję. Przepraszam. I proszę.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt